ING Nationale-Nederlanden uczy w kampanii obliczać emeryturę
Kampanią pod hasłem ”I Ty zostaniesz emerytem. Oblicz swoją emeryturę” ING Nationale-Nederlanden promuje swoje fundusze emerytalne.
Przygotowały ją agencja reklamowa Brain, dom mediowy PanMedia Western oraz agencja interaktywna OS3 multimedia. Jednym z głównych elementów kampanii jest dostępny na stronie internetowej ing.pl kalkulator emerytalny. Jest to aplikacja pozwalająca obliczyć wysokość świadczenia z dwóch obowiązkowych filarów emerytalnych. Ponadto działania reklamowe, które potrwają do 9 grudnia, prowadzone są w telewizji – spot z udziałem Marka Kondrata - (TVP, TVN, TVN Siedem, TV 4, Polsat, kanały tematyczne), w radiu (m.in. sieć Złote Przeboje, RMF FM, PiN). Kampania reklamowa skierowana jest do osób w wieku 25-50 lat, mieszkających w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, o dochodzie 1200 zł netto na członka rodziny.(MŁ, 07.11.2007)










