Janda, Figura, Lubaszenko w kampanii wizerunkowej TP SA
06.11.2007, 08:26
Telekomunikacja Polska SA rozpoczęła pierwszą od 2004 roku kampanię wizerunkową. Jej bohaterami są znani aktorzy ze swoimi dziećmi: Krystyna Janda z córką Marią Seweryn, Katarzyna Figura z córką Koko i Edward Lubaszenko z synem Olafem.
Kampania przedstawia trzy wieloletnie programy społeczne realizowane przez TP na rzecz dzieci: Puchar TP dla dzieci (Lubaszenko), Telefon do Mamy (Figura) i Edukacja z Internetem (Janda). Kampania obejmuje telewizję i kina, na jej potrzeby powstała też strona internetowa Tpdzieciom.tp.pl, po której internauci są oprowadzani przez pary występujące w filmach. Aktorzy opowiadają tam o projektach, o sobie i wyjaśniają, dlaczego zaangażowali się w akcję. Kreację kampanii przygotowała agencja Testardo Red Cell, media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Warszawa.(TW, 06.11.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










