Ruch wprowadza nową markę salonów prasowych – update
06.11.2007, 08:18
Ruch SA buduje sieć salonów prasowych pod nazwą update. Będą one powstawać w najatrakcyjniejszych lokalizacjach dużych miast Polski. Do końca pierwszego kwartału 2008 roku ma działać 15 salonów nowej sieci.
Salony prasowe update pojawią się w centrach i pasażach handlowych, biurowcach, na dworcach, lotniskach i przy reprezentacyjnych ulicach największych miast. Pierwsze punkty zaczną działać jeszcze w tym roku: w Gdyni (CH Witawa), Warszawie (CH Srokosze) i Katowicach (lotnisko Pyrzowice). Salony update będą sprzedawały więcej produktów niż salony prasowe marki Ruch. Znajdą się w nich m.in. książki, multimedia, bilety na imprezy kulturalne, prasa zagraniczna. Większy będzie asortyment wydań ekskluzywnych. Będą oferować nowe produkty Totalizatora Sportowego oraz bezpłatny dostęp do Internetu. Do końca 2008 roku firma planuje pozyskanie 50 lokalizacji dla update, a do końca 2009 – 100. Koszt otwarcia jednego salonu wynosi 150-180 tys. zł. Na potrzeby marki update spółka przeprowadzi w drugiej połowie 2008 roku rebranding kilku salonów prasowych marki Ruch znajdujących się w najbardziej prestiżowych lokalizacjach. Nazwę marki update wymyśliła firma Galposter, która odpowiada również za wygląd salonów. Logotyp marki stworzyła firma Marfor Dizajn.(TW, 06.11.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










