Dział: PRASA

Dodano: Listopad 05, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ostatni tydzień zgłaszania prac do Grand Press 2007

Tylko do najbliższego piątku - 9 listopada br. - dziennikarze oraz redakcje prasowe, radiowe, telewizyjne i internetowe mogą zgłaszać najlepsze materiały dziennikarskie mijającego roku do XI edycji konkursu Grand Press organizowanego przez miesięcznik „Press".

W tegorocznej edycji konkursu oceniane będą teksty, audycje radiowe i telewizyjne, które zostały opublikowane albo wyemitowane w mediach, w języku polskim, między 1 listopada 2006 roku a 31 października 2007 roku. Można je zgłaszać w kategoriach: news, dziennikarstwo śledcze, publicystyka, reportaż (prasowy, radiowy, telewizyjny), wywiad, dziennikarstwo specjalistyczne. Szczegóły na temat warunków zgłoszeń znajdują się na stronie www.grandpress.pl. Prace należy przesyłać do warszawskiej redakcji „Press”: ul. Płocka 5a, 01-231 Warszawa. W tym roku organizatorzy postanowili poszerzyć zasięg konkursu o materiały internetowe – lecz akceptowane będą tylko teksty stricte dziennikarskie opublikowane na stronach profesjonalnych redakcji internetowych. Szczególnie w kategoriach news i publicystyka dziennikarstwo uprawiane w sieci ma szansę konkurowania z tradycyjnym. Zwycięzcy poszczególnych kategorii Grand Press otrzymają nagrody w wysokości 1000 euro. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 19 grudnia w Warszawie na gali w hotelu Hilton. Sponsorami Grand Press 2007 są: PKP Intercity, Fortis Bank, Kompania Piwowarska, Saab, Hewlett Packard, Avon.

(05.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.