Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 05, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet BTL firm Asus i Intel dla agencji Link PR

Agencja Link PR wygrała konkurs ofert firm Asus i Intel na realizację kampanii marketingu bezpośredniego.

Link PR prowadzi kampanie w hipermarketach w największych miastach kraju, m.in. w Warszawie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu. Na stoiskach nazwanych nowoczesny dom i nowoczesne biuro klienci mogą testować notebooki z technologią Intel Centrino Duo. Kampania potrwa do końca miesiąca. Prowadzona jest pod hasłem: ”Wybierz notebooka dla siebie”.

(DOK, 05.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.