Polsat liderem w komercyjnej grupie docelowej
Z telewizji ogólnopolskich udział w rynku zwiększył w październiku jedynie Polsat. Liderem w grupie wszystkich widzów pozostaje TVP 1, ale w grupie komercyjnej (14-49 lat) jest nim Polsat.
Jedynka miała w październiku 22,04 proc. udziału w rynku – to mniej niż osiągnęła w październiku ub.r. (23,13 proc.). Również udział Dwójki – 18,24 proc. – był mniejszy niż rok temu (19,42 proc.). Stracił także TVN – 17,46 proc. (spadek z 19,02 proc.). Natomiast Polsat zwiększył swój udział do 16,30 proc. (z 15,42 proc.). Polsat był także liderem wzrostu w grupie widzów w wieku 16-49 lat (na podstawie wyników w tej grupie stacje rozliczają się z domami mediowymi), z udziałem 19,63 proc. (wzrost z 17,80 proc.). Również w tej grupie pozostałe telewizje ogólnopolskie osiągnęły gorsze wyniki niż przed rokiem. Za Polsatem uplasowała się Jedynka z 19,14 proc. udziału w rynku (spadek z 20,36 proc.). Z kolei TVN miał 18,22 proc. (spadek z 20,39 proc.), a Dwójka 16,85 proc. (spadek z 18,21 proc.). Dane AGB Nielsen Media Research.(RUT, 05.11.2007)










