Dział: PRASA

Dodano: Listopad 02, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Noddy" – nowy miesięcznik dla najmłodszych Egmont Polska

30 października zadebiutował miesięcznik dla dzieci "Noddy" (Egmont Polska).

W magazynie znajdują się m.in.: historyjki obrazkowe, zagadki i łamigłówki. Pismo o objętości 24 stron ukazało się w nakładzie 45 tys. egz. i cenie 5,20 zł. Przeznaczone jest dla dzieci w wieku 3-5 lat, wielbicieli książek i serialu animowanym o pajacyku Noddy, który jest emitowany m.in. przez MiniMini i TVP. Do każdego numeru dołączany będzie gadżet. Wejście na rynek pisma wspiera kampania w telewizji (TVP, TVN, Jetix i MiniMini), Internecie (Edziecko.pl i Wirtualna Polska) oraz prasie (tytuły własne Egmont Polska). Promocja potrwa do 11 listopada. Kreację spotu telewizyjnego opracowała agencja reklamowa DSK, a zakupem czasów telewizyjnych zajął się dom mediowy MPG.

(AW, 02.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.