"Noddy" – nowy miesięcznik dla najmłodszych Egmont Polska
30 października zadebiutował miesięcznik dla dzieci "Noddy" (Egmont Polska).
W magazynie znajdują się m.in.: historyjki obrazkowe, zagadki i łamigłówki. Pismo o objętości 24 stron ukazało się w nakładzie 45 tys. egz. i cenie 5,20 zł. Przeznaczone jest dla dzieci w wieku 3-5 lat, wielbicieli książek i serialu animowanym o pajacyku Noddy, który jest emitowany m.in. przez MiniMini i TVP. Do każdego numeru dołączany będzie gadżet. Wejście na rynek pisma wspiera kampania w telewizji (TVP, TVN, Jetix i MiniMini), Internecie (Edziecko.pl i Wirtualna Polska) oraz prasie (tytuły własne Egmont Polska). Promocja potrwa do 11 listopada. Kreację spotu telewizyjnego opracowała agencja reklamowa DSK, a zakupem czasów telewizyjnych zajął się dom mediowy MPG.(AW, 02.11.2007)










