Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 30, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Powstał dział badań w Agencji Artegence

Agencja interaktywna Artegence wyodrębniła z działu strategii dział badań. Menedżerem ds. badań został Tomasz Jakubowski, dotychczas specjalista ds. strategii.

Dział badań zajmuje się przede wszystkim testami użyteczności stron internetowych dla klientów Artegence. Jakubowski, specjalizujący się w przygotowywaniu architektury informacji, w branży badawczej pracuje od 10 lat (m.in. w PBS DGA).

(TW, 30.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.