Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 29, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Omnicom Media Group zwycięzcą przetargu Walmarku

Sieć domów mediowych Omnicom Media Group zwyciężyła w międzynarodowym przetargu na obsługę firmy Walmark specjalizującej się w produkcji i sprzedaży suplementów diety.

W Polsce media dla tej firmy będzie kupował, jak dotychczas, dom mediowy Macroscope OMD (należący do Omnicom Media Group). Przetarg, ogłoszony w lipcu br., dotyczył obsługi medialnej wszystkich oddziałów firmy Walmark. Zwycięski dom mediowy ma zarządzać budżetami firmy w oddziałach znajdujących się w Polsce, Bułgarii, Rumunii, Łotwie, na Litwie, Słowacji, na Ukrainie, na Węgrzech oraz w Czechach. Firmy uzgadniają ostateczne warunki umowy. Do przetargu zaproszono jeszcze dwa domy: Mediaedge:cia i Starcom.

(AW, 29.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.