Omnicom Media Group zwycięzcą przetargu Walmarku
29.10.2007, 08:28
Sieć domów mediowych Omnicom Media Group zwyciężyła w międzynarodowym przetargu na obsługę firmy Walmark specjalizującej się w produkcji i sprzedaży suplementów diety.
W Polsce media dla tej firmy będzie kupował, jak dotychczas, dom mediowy Macroscope OMD (należący do Omnicom Media Group). Przetarg, ogłoszony w lipcu br., dotyczył obsługi medialnej wszystkich oddziałów firmy Walmark. Zwycięski dom mediowy ma zarządzać budżetami firmy w oddziałach znajdujących się w Polsce, Bułgarii, Rumunii, Łotwie, na Litwie, Słowacji, na Ukrainie, na Węgrzech oraz w Czechach. Firmy uzgadniają ostateczne warunki umowy. Do przetargu zaproszono jeszcze dwa domy: Mediaedge:cia i Starcom.(AW, 29.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










