"Superniania" od wiosny będzie miesięcznikiem
Prawdopodobnie od drugiego wydania magazyn dla rodziców "Superniania" (Edipresse Polska SA) stanie się miesięcznikiem. W cyklu miesięcznym będzie ukazywać się od wiosny przyszłego roku.
Wczoraj ukazał się pierwszy numer pisma. Magazyn podzielono na działy: prawdziwe historie (kulisy programu ”Superniania” emitowanego w TVN-ie), wychowanie (porady dla rodziców dzieci od 2 do 9 lat), rodzina, mama, dziecko. Pismo ma objętość 100 stron w formacie 225 x 270 mm, ukazało się w nakładzie 150 tys. egz. i cenie 4,90 zł. Wejście tytułu na rynek wspiera kampania promocyjna planowana przez Edipresse wspólnie z TVN-em. Od wczoraj emitowane są w tej stacji spoty reklamowe pisma. W portfolio tytułów parentingowych Edipresse są m.in. miesięczniki ”Mamo, to ja”, ”Twoje Dziecko” oraz dwumiesięcznik ”Przedszkolak”.(AW, 26.10.2007)










