Polkomtel przegląda oferty 12 agencji eventowych
25.10.2007, 08:25
Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, przegląda oferty 12 agencji eventowych. Do przetargu zaprosi kilka.
Przegląd dotyczy obsługi eventowej linii biznesowych operatora. Firma szuka zarówno agencji organizujących duże eventy rozrywkowe, promocyjne, koncerty, pokazy, wystawy, jak i firm specjalizujących się w działaniach niestandardowych (m.in. guerilla marketingu, flash mob). Przedstawiciele operatora nie informują, którymi agencjami są zainteresowani, ale wiadomo, że są wśród nich takie, z którymi firma już współpracowała, m.in. Great Open House i Momentum Worldwide. Przetarg rozpocznie się prawdopodobnie w listopadzie i zakończy podpisaniem długofalowych umów ramowych z kilkoma agencjami. W tym roku Polkomtel promował za pomocą eventów m.in. markę Simplus.(TW, 25.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










