Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 24, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Focus Advertising dla nowego produktu Dominet Banku

Focus Advertising przygotowała kampanię nowego produktu Extra Bis Dominet Banku (Grupa Fortis).

Extra Bis jest połączeniem lokaty i funduszu inwestycyjnego. Jego kampania przebiega w radiu i Internecie, a w placówkach banku umieszczono plakaty. Kreację kampanii i nazwę nowego produktu przygotowała agencja Focus Advertising, media zaplanował i kupił MediaOn.

(MAZ, 24.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.