”Tina” i RMF FM przygotowały kolekcję płyt z największymi przebojami
Tygodnik ”Tina” (Wydawnictwo Bauer) wspólnie z RMF FM (Broker FM SA należący do niemieckiej spółki Bauer Media Invest) przygotował kolekcję z największymi polskimi i zagranicznymi przebojami nadawanymi przez tę stację.
12 płyt CD będzie dołączane do kolejnych wydań ”Tiny”. Pierwsza – zawierająca hity z lat 1980-1983, ukazała się dzisiaj z częścią nakładu tygodnika w promocyjnej cenie 4,90 zł (140 tys. egz.). Nie ujawniono ceny następnych wydań z płytą. Dzisiaj można kupić ”Tinę” z naklejkami (podwójne wydanie) w cenie 1,50 zł (395 tys. egz.), dwoma filmami na płycie DVD w cenie 6,90 zł (55 tys. egz.) lub torbą w cenie 7,90 zł (55 tys. egz.). Kolekcja wspierana jest kampanią telewizyjną (TVP, TVN, Polsat), autopromocją w tytułach Bauera oraz na antenie radia RMF FM. Kreację stworzyła agencja reklamowa Happy Hours, a media zakupił dom mediowy Mediaedge:cia. Na promocję kolekcji wydawca przeznaczył około 4 mln zł. Średnia sprzedaż ogółem tygodnika od stycznia do sierpnia br. wyniosła 371 965 egz. (dane ZKDP).(AW, 24.10.2007)










