"Biznes" "Gazety Wyborczej"
10 tomów będzie liczyła nowa kolekcja wydawnicza "Gazety Wyborczej" (Agora SA) i Wydawnictwa Naukowego PWN. Adresowana jest głównie do menedżerów i przedsiębiorców.
Pierwszy tom pt. ”Zarządzanie firmą cz. 1” trafi do sprzedaży w poniedziałek 29 października w specjalnej cenie 7,50 zł. Kolejne tomy, m.in. ”Marketing”, ”Finanse” czy ”Zarządzanie zasobami ludzkimi” i ”Słownik pojęć ekonomicznych”, będą się pojawiać w każdy poniedziałek. Kolekcja ”Biznes” to seria książek autorstwa ponad 200 ekspertów, m.in.: Philipa Kotlera, Charlesa Handy’ego, Warrena Bennisa Daniela Golemana, Christophera Bartletta. Adresowana jest do kadry zarządzającej: menedżerów, przedsiębiorców, a także studentów. W książkach znajdą się praktyczne rozwiązania, rady, przykładowe plany działania oraz informacje o nowych trendach w światowym biznesie. Kolekcja ”Biznes” jest wsparta promocją w telewizji: TVP 1, TVP 2, TVP 3, Polsat, TVN, TVN 24. Za kreację kampanii odpowiada Agora, za produkcję spotu telewizyjnego dom produkcyjny Timecode, za zakup i planowanie mediów - dom mediowy Starlink.oprac. GK










