Dział: PRASA

Dodano: Październik 23, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Biznes" "Gazety Wyborczej"

10 tomów będzie liczyła nowa kolekcja wydawnicza "Gazety Wyborczej" (Agora SA) i Wydawnictwa Naukowego PWN. Adresowana jest głównie do menedżerów i przedsiębiorców.

Pierwszy tom pt. ”Zarządzanie firmą cz. 1” trafi do sprzedaży w poniedziałek 29 października w specjalnej cenie 7,50 zł. Kolejne tomy, m.in. ”Marketing”, ”Finanse” czy ”Zarządzanie zasobami ludzkimi” i ”Słownik pojęć ekonomicznych”, będą się pojawiać w każdy poniedziałek. Kolekcja ”Biznes” to seria książek autorstwa ponad 200 ekspertów, m.in.: Philipa Kotlera, Charlesa Handy’ego, Warrena Bennisa Daniela Golemana, Christophera Bartletta. Adresowana jest do kadry zarządzającej: menedżerów, przedsiębiorców, a także studentów. W książkach znajdą się praktyczne rozwiązania, rady, przykładowe plany działania oraz informacje o nowych trendach w światowym biznesie. Kolekcja ”Biznes” jest wsparta promocją w telewizji: TVP 1, TVP 2, TVP 3, Polsat, TVN, TVN 24. Za kreację kampanii odpowiada Agora, za produkcję spotu telewizyjnego dom produkcyjny Timecode, za zakup i planowanie mediów - dom mediowy Starlink.

oprac. GK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.