Effie 2007: 11 statuetek dla domów mediowych
22.10.2007, 23:00
MediaCom Warszawa zdobył złotą statuetkę za kampanię Puma Create "Kreuj z Pumą" zrealizowaną dla Proter & Gamble Prestige Products Polska.Oprócz tego do domów mediowych powędrowało dziewięć srebrnych i jedna brązowa nagroda.
Najwięcej statuetek – cztery - zdobył MediaCom Warszawa, po dwie otrzymały Starcom i Mediaedge:cia i po jednej: Guideline, ZenithOptimedia Group, Universal McCann. W kategorii żywność srebrem nagrodzono MediaCom Warszawa za kampanię ”Czekoladowe M&M lecą w kulki” dla Mars Polska. Za pracę w kategorii napoje alkoholowe srebro zdobył ZenithOptimedia Group za kampanię ”Żywiec – Piękna Historia” dla Grupy Żywiec, a w kategorii napoje bezakoholowe srebrem uhonorowano Starcom za pracę ”Burn – niech cię pochłonie” dla Coca – Cola Poland Services. Za kampanię środków trwałych także srebrną nagrodę odebrał Universal McCann za pracę ”Astra III Spring Campaign” dla General Motors Poland. W kategorii usługi finansowe srebrne Effie zdobył MediaCom Warszawa za ”Szybkie kredyty dla Firm 4” dla Banku BPH. Za kampanie usług telekomunikacyjnych srebro zdobył Guideline za pracę dla programu testowego nowego operatora komórkowego P4 „Nadchodzi 4”. W kategorii pozostałe usługi srebrne statuetki trafiły do Starcomu za ”Telewizja Nowej Generacji N” dla ITI Neovision i Mediaedge:cia za kampanię ”Lepsze strony życia” dla Ikea Retail. Ten dom mediowy zdobył także brązową nagrodę za kampanię ”PC Forma” dla Wydawnictwa Bauer. Za wprowadzenie na rynek ”Dziennika” (Axel Springer Polska) MediaCom Warszawa odebrał srebrne Effie.(MAZ, 22.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










