Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 22, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Effie 2007: Grand Prix dla Red 8 Communications Group

Grand Prix ósmej edycji konkursu reklamowego Effie, w którym oceniana jest efektywność kampanii reklamowych otrzymała agencja Red 8 Communications Group za kampanię "Testy", zrealizowaną dla Zelmera.

W tegorocznej edycji Effie agencje reklamowe zdobyły trzy złote statuetki. Red 8 Communications Group za kampanię Zelmera oprócz Grand Prix nagrodzono złotem w kategorii środki trwałe. Złote statuetki otrzymały także agencje DDB Warszawa i Tequila\Polska za kampanię Tyskiego ”Flagi”, w kategorii napoje alkoholowe, zrealizowaną dla Kompanii Piwowarskiej. Poza tym na wczorajszej gali konkursu agencjom reklamowym przyznano 14 srebrnych i 20 brązowych statuetek. Wśród agencji reklamowych najwięcej, bo po trzy nagrody otrzymały Grey Worldwide Warszawa i Just, po dwie statuetki odebrały wczoraj G7, BBDO Warszawa, TBWA, Leo Burnett, DDB Warszawa, Publicis, McCann Erickson, Brain, JWT. Po jednym Effie zdobyły: Young & Rubicam Brands, Testardo Red Cell, Gruppa66 Ogilvy, Red 8 Communications Group, Saatchi & Saatchi, Zero7, PZL, Brand Nature Access, Tequila\Polska, OS3 Multimedia, FFCreation/Great Open House, Brand Coaching, ARC Warszawa. Agencje i domy mediowe zgłaszały prace w 11 kategoriach. Od tego roku o Grand Prix nie mogły się ubiegać kampanie non profit. W kategorii żywność srebro zdobyła G7 za kampanię 7 Days ”Dwaj Przyjaciele” dla Chipita Poland. Brązowe statuetki w tej kategorii otrzymały Young & Rubicam za reklamę Danio ”Hipnotyzer” zrealizowaną dla Danone Polska i BBDO Warszawa za ”Czekoladowe M&M lecą w kulki” dla Mars Polska. W kategorii artykuły nieżywnościowe srebro trafiło do Grey Worldwide Warszawa za kampanię Corega ”Corega Fixatives Jabłko” dla GlaxoSmithKline Consumer Healthcare. Brązowe statuetki w tej kategorii otrzymały TBWA za kampanię Nivea Visage Young ”Koncert” dla Nivea Polska i Leo Burnett Warszawa za reklamę kuchni Ikea ”Complete Kitchen” dla Ikea Retail. W kategorii napoje alkoholowe oprócz złota dla DDB Warszawa przyznano dwa brązy: Publicis za kampanię ”Redd’s 2006 Trzy kolory” dla Kompanii Piwowarskiej i Grey Worldwide Warszawa za ”Heineken Open’er Festival 2006” dla Grupy Żywiec. Za realizację kampanii napojów bezalkoholowych srebrem nagrodzono Gruppa66 Ogilvy za pracę promującą Kroplę Beskidu ”Kropla Twojej wewnętrznej siły” dla Coca – Cola Poland Services i JWT za kampanię Sagi Owocowej ”Kubki” dla Unilever Polska. W tej kategorii brąz otrzymała Testardo Red Cell za pracę ”Tiger is back!” dla Gellwe. Za realizację kampanii środków trwałych oprócz złota dla Red 8 Communications Group wręczono brązowe statuetki Just za pracę ”Najpiekniejsze inspiracje” dla Ceramiki Tubądzin i Publicis za kampanię Renault Clio ”Jabłka” dla Renault Polska. W kategorii leki srebrem nagrodzono McCann Erickson za kampanię Ranigast Max ”Trylogia Gastryczna” dla Polpharmy, a brąz trafił do BBDO za pracę Aspirin ”Bistro” dla Bayer. Za reklamy usług finansowych nagrodzono srebrem Brain i OS3 Multimedia za kampanie kredytu hipotecznego w złotych ”Dojeżdżamy, załatwiamy” dla ING Banku Śląskiego. W tej kategorii brązy trafiły do Just za kampanię pożyczki od ręki ”Karteczki” dla Banku BPH i McCann Erickson za kampanie kredytu mieszkaniowego BGŻ ”Bez gwizdek i ukrytych kosztów” dla Banku BGŻ. W kategorii usługi telekomunikacyjne srebrem nagrodzono G7 za pracę promującą Heyah ”Zdrobnienia” dla Polskiej Telefonii Cyfrowej, a brązową statuetkę odebrały Brain i FFCreation/Great Open House za kampanię dla P4 ”Nadchodzi 4”. W kategorii pozostałe usługi srebrnym Effie uhonorowano Zero7 i Brand Coaching za kampanię dla Merlin.pl ”Sklep z wyobraźnią”, a brązowe nagrody trafiły do Saatchi & Saatchi za kampanię Pulsu Biznesu ”Puls Biznesu 2006” dla Bonnier Business (Polska) i Just za kampanię Allegro.pl ”Tu jest wszystko” dla QXL Poland.. Za prace non profit srebrne nagrody zdobyły Grey, która zrealizowała kampanię dla Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce ”Samobójcy” oraz TBWA i JWT za kampanię na rzecz dzieci w śpiączce ”Budzimy do życia” dla Fundacji Ewy Błaszczyk AKOGO. W tej kategorii brązową statuetkę zdobyły Leo Burnett Warszawa i ARC Warszawa za pracę dla Centrum Wolontariatu ”Pomaganie Wzmacnia”. W kategorii launch za wprowadzenie produktów srebrem nagrodzono DDB Warszawa za kampanie Platformy Satelitarnej N ”Żonglowanie” dla ITI Neovision, a brązowe statuetki otrzymały PZL za kampanię ”Dziennika” dla Axel Springer Polska i Brand Nature Access za kampanie wprowadzającą Polbank ”Po prostu po ludzku” dla EFG Eurobank Ergasias.

(MAZ, 22.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.