Agencja McCann Erickson przygotowała kampanię Banku BGŻ
22.10.2007, 08:27
Agencja McCann Erickson przygotowała kampanię Banku BGŻ promującą nową lokatę inwestycyjną opartą na koszyku walutowym czterech krajów.
Kampania jest skierowana do ludzi chcących zainwestować dodatkowe pieniądze. Obejmuje ona prasę regionalną (m.in. ”Polska Dziennik Bałtycki”, ”Dziennik Polski”, ”Polska Dziennik Zachodni”, ”Echo Dnia”, ”Express Bydgoski”, ”Express Ilustrowany”, ”Gazeta Lubuska”, ”Gazeta Olsztyńska”, ”Głos Dziennik Pomorza”, ”Polska Głos Wielkopolski”, ”Kurier Lubelski”, ”Kurier Poranny”, ”Kurier Szczeciński”, ”Nowa Trybuna Opolska”, ”Nowiny”, ”Polska Gazeta Wrocławska”, wydanie stołeczne ”Rzeczpospolitej”), stronę internetową Banku BGŻ i materiały BTL. Celem kampanii jest poinformowanie o nowej lokacie i jej warunkach. Działania BTL przygotowała agencja Momentum Worldwide, kampanię w Internecie - agencja interaktywna MRM Worldwide, a media zaplanował i kupił dom mediowy Optimum Media OMD. Kampania potrwa do 26 października.(TW, 22.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










