Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 19, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Golden Drum: najwięcej nominacji dla Saatchi & Saatchi, Leo Burnett i JWT

18 prac z Polski otrzymało wczoraj nominacje w kategoriach outdoor, prasa i film na międzynarodowym festiwalu reklamy Golden Drum w Portorożu. Najwięcej mają Saatchi & Saatchi, Leo Burnett i JWT.

W kategorii film o nagrody walczy siedem reklam telewizyjnych z Polski. Są to: spot ”Polowanie” dla piwa Żubr (Kompania Piwowarska SA) agencji PZL, spot ”Żyrafy” dla piwa Lech (KP SA), trzy reklamy mebli Ikea (”Faktum”, ”Bjursta”, ”Besta”) przygotowane przez Leo Burnett, reklama ”Napad na bank” dla Cyfry+ przygotowana przez Gruppa66 Ogilvy oraz ”Egzekucja” McCann Erickson Polska dla Fundacji Dzieci Niczyje. Nominowane w kategorii prasa agencje to: JWT za ”Parę” i ”Tarocistkę” dla Converse oraz Euror RSCG Warsaw za ”Kieliszek wina” dla Vanish (Reckitt Benckiser). W kategorii reklama zewnętrzna nominacje otrzymały: reklama ”Aroma” JWT dla Knorra (Unilever) oraz reklamy ”Para” i ”Tarocistka” tej samej agencji dla marki Converse; trzy prace Saatchi & Saatchi dla proszku Ariel (Procter & Gamble), a także reklamy ”Więzień 1” i ”Więzień 2” TBWA\ Warszawa. Przypomnijmy, że w środę w kategorii reklama radiowa nominacje dostały Saatchi & Saatchi za ”Marsz pogrzebowy Chopina” i McCann Erickson za spot ”Wyliczanka”. Jacek Pawlak, uczestniczący w festiwalu dyrektor zarządzający i kreatywny Touchpoint RC, uważa, że spore szanse na nagrodę mają spoty Leo Burnett dla Ikei. Cała kampania dla Ikei, której te spoty są częścią, została już nagrodzona we wtorek Złotym Zegarkiem w kategorii advertising campaigns. - Również w kategorii reklama telewizyjna powinna zdobyć nagrodę. To są bardzo dobre reklamy na światowym poziomie. Pomysł jest prosty. Pokazuje, jak meble mogą zmieniać nasze życie na lepsze. Ale jest świeży, niekonwencjonalny i zabawny – uzasadnia Pawlak. O tym, czy Leo Burnett jako jedyna agencja z Polski będzie triumfować podczas tegorocznego festiwalu, przekonamy się dziś wieczorem. Na gali kończącej 14. festiwal Golden Drum poznamy zwycięzców w czterech wyżej wymienionych kategoriach. Listę nagrodzonych będzie można poznać jutro na stronie www.press.pl. Zobacz nagrodzonych prace Grand Prix

(MŁ, 19.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.