Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 19, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet kampanii ATL Walmarku dla S4

Po wygranym przetargu agencja reklamowa S4 przygotowała kampanię ATL dla spółki Walmark zajmującej się produkcją i sprzedażą farmaceutyków i parafarmaceutyków.

Spoty telewizyjne i layouty ogłoszeń prasowych powstały dla suplementów diety ułatwiających zasypianie, sprzedawanych pod marką Benosen. Mają być wykorzystane poza granicami kraju - Walmark chce się promować w Europie Środkowo-Wschodniej. Kreacje opracowali: creative group head Dariusz Chwieruta, copywriter Agnieszka Godlewska i art director Agnieszka Meder.

(DOK, 19.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.