Tylko ”Tina” zwiększyła sprzedaż w sierpniu
Większość tygodników poradnikowych dla kobiet miała w sierpniu br. niższą sprzedaż niż rok wcześniej. Lepszy wynik odnotowała tylko ”Tina”.
”Tina” (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą ogółem 378 328 egz. awansowała z miejsca czwartego w sierpniu ub.r. na pozycję lidera w sierpniu 2007. Jej sprzedaż wzrosła o 14,22 proc. Na drugie miejsce z trzeciego przesunęła się ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA) – 340 497 egz. (spadek o 4,18 proc.), a na trzecie z pierwszego ”Pani Domu” (Axel Springer Polska, od listopada br. Marquard Media Polska) – 267 794 egz. (spadek o 28,68 proc.). Zestawienie zamyka obecnie czwarte, a drugie przed rokiem, ”Naj” (G+J Polska) – 224 894 egz. (spadek o 37,71 proc.). Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.(AW, 19.10.2007)










