Dział: PRASA

Dodano: Październik 19, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Odmieniony dodatek ”Super Express TV”

”Super Express TV”, dodatek telewizyjny ”Super Expressu” (Media Express), dziś ukazał się w nowej formule.

Ma zmienioną okładkę, inny układ graficzny, nowe działy (sekcja prezentująca najpopularniejsze seriale i dwie strony z krzyżówkami), powiększoną część magazynową (m.in. o wywiady i materiały o gwiazdach). Nowością są opisy filmów i seriali przy programie telewizyjnym na każdy dzień tygodnia. Objętość nie zmieniła się (72 strony). Wydanie ”SE” ze zmienionym dodatkiem telewizyjnym promowane jest m.in. w TVP 1, TVP 2 i Polsacie. Za zakup mediów odpowiada MindShare Polska, za kreację Pentagon Media Team, a za produkcję spotu Studio Zet. Średnia sprzedaż ogółem ”Super Expressu” w pierwszej połowie br. wyniosła 195 780 egz. (ZKDP).

(SK, 19.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.