Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 19, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czas reklamowy Pulsu w ofercie At Mediów droższy niż w Polsat Media

Czas reklamowy telewizji Puls w ofercie brokera kanałów tematycznych At Media jest droższy niż wtedy, gdy sprzedawała go firma Polsat Media.

Jak wynika z naszych informacji, firma Polsat Media oferowała reklamy w Pulsie w cenie poniżej 1 tys. zł za GRP w komercyjnej grupie 16-49. Czas reklamowy nowej ramówki stacji, która wystartuje 28 października, jest jednak w ofercie At Mediów. Stację dołączono do pakietów: At Max, At Adults, At Women, At Men, można ją też wybrać w pakiecie At Your Choice. At Media nie zdradza cen GRP w poszczególnych pakietach, lecz nieoficjalnie wiadomo, że za GRP w najtańszym pakiecie (At Max, oprócz Pulsu są w nim 24 kanały) trzeba zapłacić ok. 1,5 tys. zł (to średnia cena w roku, jesienne miesiące są droższe). Pakiet At Adults jest o 7 proc. droższy niż At Max, At Women – o 20 proc., At Men – o 40 proc., natomiast At Your Choince – o 42 proc. – Puls jest teraz co najmniej dwa razy droższy, a w niektórych grupach nawet kilkakrotnie droższy niż w Polsacie – ocenia anonimowo jeden z media plannerów. Wskazuje, że Puls nie oferuje przy tym takiej konwersji, jak kanały tematyczne. Te ostatnie dobiera się bowiem do kampanii tak, by udział grupy docelowej, o którą zabiega reklamodawca, był znacznie wyższy niż standardowo. Konwersja bywa dwu- lub nawet kilkakrotna. Puls jest jednak stacją ogólnotematyczną, z widownią o profilu takim, jaki oferują duże telewizje. Maria Wajda, dyrektor sprzedaży w At Mediach, nie obawia się o popyt na czas reklamowy Pulsu. - To gorący okres, duże telewizje muszą redukować zlecenia – uzasadnia. – Sprzedajemy czas Pulsu drożej niż robił to Polsat Media, bo oferujemy nowy Puls: kanał, w który zainwestowano kilkadziesiąt milionów dolarów. To zupełnie inny produkt – dodaje. Reklamy w Pulsie można też kupować poza pakietami, z cennika. Ale cennik tak małej stacji nie budzi zainteresowania domów mediowych.

(RUT, 19.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.