Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 18, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejne nominacje dla Polaków w Golden Drum

18 prac z Polski zostało nominowanych w kategoriach outdoor, prasa, film na międzynarodowym festiwalu reklamy Golden Drum w Porotorożu.

W kategorii film o nagrody powalczy siedem reklam telewizyjnych z Polski. Są to: spot “Polowanie” dla piwa Żubr (Kompania Piwowarska SA) agencji PZL, spot “Żyrafy” dla piwa Lech (KP SA), trzy reklamy mebli Ikea ( “Faktum”, “Bjursta”, ”Besta”) przygotowane przez Leo Burnett, reklama “Napad na bank” dla Cyfry+ przygotowana przez Gruppa66 Ogilvy oraz “Egzekucja” agencji McCann Erickson Polska przygotowana dla Fundacji Dzieci Niczyje. Nominowane w kategorii prasa agencje to: JWT za “Parę” i “Tarocistkę dla Converse, Euro RSCG Warsaw za “Kieliszek wina” dla Vanish (Reckitt Benckiser). W kategorii reklama zewnętrzna nominacje otrzymały: reklama ”Aroma” JWT dla Knorra (Unilever) oraz reklamy “Para” i “Tarocistka” tej samej agencji dla marki Converse; trzy prace Saatchi & Saatchi dla proszku Ariel (Procetr & Gamble), a także reklamy “Więzień1” i “Więzień2” autorstwa TBWA\ Warszawa. Zwycięzców w tych kategoriach poznamy jutro wieczorem podczas festiwalowej gali kończącej 14. festiwal Golden Drum. Zobacz nagrodzone prace - Grand Prix

(MŁ, 18.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.