Kolejne nominacje dla Polaków w Golden Drum
18.10.2007, 11:45
18 prac z Polski zostało nominowanych w kategoriach outdoor, prasa, film na międzynarodowym festiwalu reklamy Golden Drum w Porotorożu.
W kategorii film o nagrody powalczy siedem reklam telewizyjnych z Polski. Są to: spot “Polowanie” dla piwa Żubr (Kompania Piwowarska SA) agencji PZL, spot “Żyrafy” dla piwa Lech (KP SA), trzy reklamy mebli Ikea ( “Faktum”, “Bjursta”, ”Besta”) przygotowane przez Leo Burnett, reklama “Napad na bank” dla Cyfry+ przygotowana przez Gruppa66 Ogilvy oraz “Egzekucja” agencji McCann Erickson Polska przygotowana dla Fundacji Dzieci Niczyje. Nominowane w kategorii prasa agencje to: JWT za “Parę” i “Tarocistkę dla Converse, Euro RSCG Warsaw za “Kieliszek wina” dla Vanish (Reckitt Benckiser). W kategorii reklama zewnętrzna nominacje otrzymały: reklama ”Aroma” JWT dla Knorra (Unilever) oraz reklamy “Para” i “Tarocistka” tej samej agencji dla marki Converse; trzy prace Saatchi & Saatchi dla proszku Ariel (Procetr & Gamble), a także reklamy “Więzień1” i “Więzień2” autorstwa TBWA\ Warszawa. Zwycięzców w tych kategoriach poznamy jutro wieczorem podczas festiwalowej gali kończącej 14. festiwal Golden Drum. Zobacz nagrodzone prace - Grand Prix(MŁ, 18.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










