Agnieszka Wojciechowska senior art directorem Brand Support
18.10.2007, 08:27
Agnieszka Wojciechowska, dawniej art director w agencjach Leo Burnett i PZL, przeszła do agencji komunikacji marketingowej 360° Brand Support. Firma wzmocniła także dział PR.
Wojciechowska objęła stanowisko senior art directora w dziale brand design. Pracuje m.in. dla takich marek, jak: Johnnie Walker (Diageo) i Domestos (Unilever). Z branżą związana jest od 10 lat – przygotowywała projekty nie tylko dla agencji w Polsce (w tym m.in.: Leo Burnett i PZL), ale także w Wielkiej Brytanii. Dział PR Brand Support wzmocniło dwoje PR executiv – Paulina Krajewska i Wojciech Makowski. Krajewska, która poprzednio tworzyła program staży w Generali i koordynowała program dla Danone, w Brand Support odpowiada za obsługę firmy US Pharmacia i sieci marketów Real. Makowski, który wcześniej koordynował kampanie w Amnesty International, w Brand Support zarządza m.in. PR wewnętrznym.(DOK, 18.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










