Dział: PRASA

Dodano: Październik 18, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwszy dodatek wspierający sprzedaż dziennika "Polska"

We wszystkich wydaniach dziennika "Polska" (Polskapresse) ukaże się w sobotę najnowsza płyta zespołu Zakopower "Na siedem".

Płyta jest darmowa i będzie dostępna wyłącznie z dziennikiem ”Polska”. Zostanie dołączona do całego sobotniego nakładu (620 tys. egz.). Poza tym 26 października w warszawskim klubie Palladium odbędzie się koncert grupy Zakopower, zorganizowany w ramach konkursu dla czytelników dziennika ”Polska”. Wydanie ”Polski” z płytą Zakopower wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVN, TVP, Polsat), radiu (Radio Zet, RMF FM, Program III Polskiego Radia i lokalne stacje radiowe) i Internecie. Za kreację kampanii odpowiada agencja Young & Rubicam Brands, a za zakup i planowanie mediów – dom mediowy Mediaedge:cia.

(SK, 18.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.