Agencje Arc Worldwide i Leo Burnett nagrodzone w Portorożu
Złoty Zegarek dla Leo Burnett oraz Złoty i Srebrny Bęben dla Arc Worlwide – to pierwsze nagrody dla Polaków podczas tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum w Portorożu.
Na wczorajszej ceremonii nagrodzono prace w kategoriach Interactive, Media Campaigns, Advertising Campaigns i Design & Art Direction. Leo Burnett w kategorii advertising campaigns zdobyła Złoty Zegarek za kampanię ”Lepsze życie zaczyna się w domu” dla Ikei. Natomiast Arc została nagrodzona w kategorii Interactive: Srebrnym Bębnem za ”Levis nitka” i Złotym Bębnem za kampanię ”Before you enter (wear condoms)”, przygotowaną dla Krajowego Centrum ds. AIDS. Ogłoszono także kolejnych finalistów w kategoriach Print i Outdoor. Na krótkich listach znalazło się 11 prac zgłoszonych przez polskie agencje. W kategorii Print o nagrody powalczą: ”Lampka wina”, Vanish (Euro RSCG) oraz ”Couple” i ”Tarotist”, Converse (JWT). Na krótkiej liście konkursu reklamy zewnętrznej znalazły się: ”Aromat”, Knorr (JWT), trzy prace zrealizowane przez Saatchi & Saatchi w ramach kampanii proszku Ariel, dwa projekty ”Więzień”, Amnesty International (TBWA) oraz ponownie ”Couple” i ”Tarotist”, Converse (JWT). Zwycięzców w tych kategoriach poznamy w piątek. Jacek Szulecki, dyrektor kreatywny Euro RSCG Warsaw i jedyny juror z Polski w konkursie Golden Drum, uważa, że polskie agencje mają jeszcze szanse na nagrody, bo zgłosiły kampanie na wysokim poziomie.(MŁ, LL, 17.10.2007)










