Polacy na krótkich listach konkursów towarzyszących Golden Drum
16.10.2007, 16:21
Prace polskich fotografów i kreatywnych walczą o nagrody w konkursach agencji Corbis oraz miasta Piran.
W finale konkursu Corbis, w którym oceniane są fotografie reklamowe, znalazło się dziewięć prac z Polski. Na krótkiej liście widnieją fotografie: Szymona Świętochowskiego do kampanii reklamowych Fundacji Synapsis i Amnesty International, Andrzeja Dragana („Tatuaż”/Converse i „X-People”/Xbox), Piotra Porębskiego („Gentleman”, „Lady”/Zoo Aquarium), Krzysztofa Kozanowskiego („Hamburger”/Biosfeera) i Szymona Rogińskiego („Wojna”/Dziecko w sieci). Na shortliście konkursu Portorož Piran Advertising Award na najlepszy plakat miasta Piran znalazła się praca „Oferta specjalna” (Jacek Dyga, Mateusz Książek, Piotr Kulawczuk z agencji Scholz & Friends). Żadne z polskich zgłoszeń nie zostało natomiast zakwalifikowane do finału kategorii Media Campaign, której krótką listę ogłoszono dziś przed południem. Dziś poznany pierwszych zwycięzców na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Golden Drum w Portorożu. Podczas wieczornej ceremonii zostaną ogłoszone prace nagrodzone w kategoriach Interactive, Media Campaigns, Advertising Campaigns, Design & Art Direction oraz laureaci konkursów OpenAd Idea Awards, Portorož Piran Advertising Awards i Corbis. Czytaj również 12 nominacji dla Polaków na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Portorożu W Portorożu rozpoczął się 14. festiwal reklamy Golden Drum Zobacz nagrodzone prace - Grand Prix(LL, 16.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










