Dział: PRASA

Dodano: Październik 16, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”CKM” i ”Forbes” liderami sprzedaży w lipcu wśród miesięczników dla mężczyzn

Wśród miesięczników dla mężczyzn liderem sprzedaży w lipcu tego roku był ”CKM” w grupie pism lifestylowych oraz ”Forbes” – w grupie tytułów biznesowych – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Z pism biznesowych w lipcu br. największą sprzedaż ogółem zanotowała polska edycja miesięcznika ”Forbes” (Axel Springer Polska) – 35 730 egz. (spadek o 0,41 proc. w porównaniu z lipcem ub.r.). Za nim znalazł się ”Manager Magazin” (Manager Media), który sprzedał w lipcu 27 538 egz. (wzrost o 11,67 proc.). Wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn liderem pozostaje ”CKM” (Marquard Media Polska) – 78 127 egz. (wzrost o 2,35 proc.). ”Playboy” (ten sam wydawca) sprzedał 58 874 egz. (spadek o 26,84 proc.). W ZKDP nie ma danych polskiej edycji ”Men’s Health” (Motor-Presse Polska) za lipiec tego roku. Sprzedaż ogółem shoppingowo-lifestylowego miesięcznika dla mężczyzn ”Logo” (Agora SA) w lipcu br. wyniosła 66 804 egz., czyli o 6,7 proc. więcej niż rok temu.

(AW, 16.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.