”CKM” i ”Forbes” liderami sprzedaży w lipcu wśród miesięczników dla mężczyzn
16.10.2007, 08:23
Wśród miesięczników dla mężczyzn liderem sprzedaży w lipcu tego roku był ”CKM” w grupie pism lifestylowych oraz ”Forbes” – w grupie tytułów biznesowych – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Z pism biznesowych w lipcu br. największą sprzedaż ogółem zanotowała polska edycja miesięcznika ”Forbes” (Axel Springer Polska) – 35 730 egz. (spadek o 0,41 proc. w porównaniu z lipcem ub.r.). Za nim znalazł się ”Manager Magazin” (Manager Media), który sprzedał w lipcu 27 538 egz. (wzrost o 11,67 proc.). Wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn liderem pozostaje ”CKM” (Marquard Media Polska) – 78 127 egz. (wzrost o 2,35 proc.). ”Playboy” (ten sam wydawca) sprzedał 58 874 egz. (spadek o 26,84 proc.). W ZKDP nie ma danych polskiej edycji ”Men’s Health” (Motor-Presse Polska) za lipiec tego roku. Sprzedaż ogółem shoppingowo-lifestylowego miesięcznika dla mężczyzn ”Logo” (Agora SA) w lipcu br. wyniosła 66 804 egz., czyli o 6,7 proc. więcej niż rok temu.(AW, 16.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










