Agencja Afekt wzmocniła strukturę i zmieniła wizerunek
Po wzmocnieniu struktury agencja reklamowa Afekt na przełomie roku ma zmienić nazwę na agencja marketingu zintegrowanego.
Istniejąca od 1997 roku firma już teraz specjalizuje się głównie w kreacji i realizacji kampanii marketing services. Wyodrębniono w niej cztery samodzielne działy, którym przypisano ściśle określone zadania. Są to: afekt.direct – skupia działania BTL (w tym: promocje sprzedażowe, programy lojalnościowe, materiały POS, sampling); afekt.events – event marketing; afekt.edu – programy szkoleniowe (motywacyjne, lojalnościowe, coaching); afekt.concept – strategie marketingowe (wdrażanie marek). Agencja rozwija także dział PR – ma stać się samodzielną strukturą firmy – i szuka czterech osób do nowo otwartego biura w Warszawie, m.in. grafików i account managerów. Teraz w Afekt pracuje ok. 40 osób. Uzupełnieniem działań związanych ze zmianą wizerunku firmy jest także przeprojektowanie serwisu WWW i wdrożenie nowego systemu identyfikacji wizualnej.(DOK, 12.10.2007)










