Dział: PRASA

Dodano: Październik 12, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bauer rozbudowuje pion wydawniczy i projektuje nowe pisma

Wydawnictwo Bauer utworzyło stanowiska wydawców tytułów młodzieżowych i poradnikowo-rozrywkowych oraz wicedyrektora pism telewizyjnych. Rozbudowanie pionu wydawniczego związane jest m.in. z nowymi projektami wydawnictwa.

Monika Maciąg, dotychczasowa dyrektor wydawnicza pism młodzieżowych, awansowała na wydawcę tego segmentu. Natomiast Marek Lasota został wydawcą segmentu pism poradnikowo-rozrywkowych, gdzie był do tej pory dyrektorem wydawniczym. Na stanowiska dyrektorów wydawniczych prowadzona jest rekrutacja. Utworzenie stanowisk wydawców segmentów związane jest z rozwojem tytułów wydawnictwa i planami wprowadzenia na rynek nowych pism. – Pracujemy nad kilkoma pomysłami z różnych dziedzin. Niektóre projekty są bardziej zaawansowane. Jedno z pism ma szansę ukazać się jeszcze nawet w tym roku – zapowiada Witold Woźniak, prezes zarządu Wydawnictwa Bauer. Oprócz segmentu młodzieżowego i poradnikowo-rozrywkowego wzmocniono też pion wydawniczy prasy telewizyjnej. Utworzono stanowisko wicedyrektora wydawniczego. Objęła je Agnieszka Keller, dotychczas product manager tego segmentu. Ma odpowiadać za tytuły: ”Super TV”, ”Tele Max”, ”Kurier TV” i ”Świat Seriali”. Dyrektor wydawniczy segmentu prasy telewizyjnej Adam Wilk odpowiada, jak dotychczas, za ”Imperium TV”, ”Tele Tydzień”, ”Tele Świat” oraz ”To & Owo”.

(AW, 12.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.