Bauer rozbudowuje pion wydawniczy i projektuje nowe pisma
12.10.2007, 08:13
Wydawnictwo Bauer utworzyło stanowiska wydawców tytułów młodzieżowych i poradnikowo-rozrywkowych oraz wicedyrektora pism telewizyjnych. Rozbudowanie pionu wydawniczego związane jest m.in. z nowymi projektami wydawnictwa.
Monika Maciąg, dotychczasowa dyrektor wydawnicza pism młodzieżowych, awansowała na wydawcę tego segmentu. Natomiast Marek Lasota został wydawcą segmentu pism poradnikowo-rozrywkowych, gdzie był do tej pory dyrektorem wydawniczym. Na stanowiska dyrektorów wydawniczych prowadzona jest rekrutacja. Utworzenie stanowisk wydawców segmentów związane jest z rozwojem tytułów wydawnictwa i planami wprowadzenia na rynek nowych pism. – Pracujemy nad kilkoma pomysłami z różnych dziedzin. Niektóre projekty są bardziej zaawansowane. Jedno z pism ma szansę ukazać się jeszcze nawet w tym roku – zapowiada Witold Woźniak, prezes zarządu Wydawnictwa Bauer. Oprócz segmentu młodzieżowego i poradnikowo-rozrywkowego wzmocniono też pion wydawniczy prasy telewizyjnej. Utworzono stanowisko wicedyrektora wydawniczego. Objęła je Agnieszka Keller, dotychczas product manager tego segmentu. Ma odpowiadać za tytuły: ”Super TV”, ”Tele Max”, ”Kurier TV” i ”Świat Seriali”. Dyrektor wydawniczy segmentu prasy telewizyjnej Adam Wilk odpowiada, jak dotychczas, za ”Imperium TV”, ”Tele Tydzień”, ”Tele Świat” oraz ”To & Owo”.(AW, 12.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










