Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 11, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Blue Grass zdobyła budżet Emperia Holding

Agencja reklamowa Blue Grass wygrała konkurs ofert Emperia Holding, firmy prowadzącej detaliczną i hurtową sprzedaż artykułów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych.

Blue Grass powierzono przygotowanie kreacji kampanii skierowanej do sprzedawców detalicznych. Będzie realizowana pod hasłem: ”Takie tanie”. Agencja odpowie za przygotowanie m.in. logotypów i materiałów POS.

(DOK, 11.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.