Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 10, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BTL Point Group otrzymała budżet marki Jameson

Wyborowa SA, część międzynarodowego koncernu Pernod Ricard, powierzyła obsługę marki whisky Jameson agencji marketingu bezpośredniego BTL Point Group.

To wynik trwającej od czerwca br. współpracy agencji z Wyborowa SA. Agencja zwyciężyła wówczas w przetargu na obsługę innej marki, Ballantine’s. Jak się dowiedzieliśmy, BTL Point Group odpowiada za kreację i produkcję materiałów reklamowych dla marki Jameson. Ma być ona promowana przede wszystkim na festiwalach filmowych.

(DOK, 10.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.