Peppermint przygotowała promocję chipsów Chio
10.10.2007, 08:24
Rozpoczęła się jesienna promocja konsumencka chipsów Chio - ”Boys & Girls. Weź się wyraź” (The Lorenz Bahlsen Snack-World). Kampanię przygotowała agencja usług marketingowych Peppermint.
W każdej paczce chipsów Chio, oprócz wrzutek z zabawnymi tekstami, znajduje się kupon z kodem umożliwiającym udział w losowaniu nagród. Do wygrania są m.in. konsole do gier Nintendo Wii z zestawem gier, przenośne odtwarzacze DVD i odtwarzacze mp4. To drugi etap promocji (pierwszy odbył się latem), która jest skierowana do nastolatków w wieku 10-14 lat. Potrwa do końca roku. Reklamowana jest przede wszystkim w telewizji i Internecie. Działania mają charakter wizerunkowy, a ich celem jest wzrost sprzedaży produktów. Reklamę w mediach wspierają materiały BTL. Peppermint odpowiada za kreację i przygotowanie promocji sprzedaży oraz realizację spotu telewizyjnego. Peppermint współpracuje z firmą The Lorenz Bahlsen Snack-World od ponad dwóch lat.(TW, 10.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










