XMA Cross Media Award 2007 dla ”Gazety Wyborczej”
10.10.2007, 08:23
”Gazeta Wyborcza” (Agora SA) została zwycięzcą konkursu XMA Cross Media Award 2007 organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Technologii Mediów i Gazet (IFRA).
Głównym tematem tegorocznego konkursu Cross Media Award było budowanie społeczności czytelniczych i włączanie ich w proces tworzenia treści redakcyjnych. Na konkurs zgłoszono 50 projektów z 18 krajów. ”GW” wygrała w kategorii gazet o nakładzie ponad 250 tys. egz. Jury doceniło ogólnopolską, multimedialną kampanię ”GW” na rzecz ratowania Doliny Rospudy, w której, oprócz artykułów drukowanych w gazecie, wykorzystano m.in. blogi, podcasty i akcje protestacyjne. W kategorii gazet o nakładzie 100–250 tys. egz. zwyciężył norweski dziennik ”Dagbladet”, a wśród tytułów poniżej 100 tys. egz. nakładu wygrał niemiecki ”Bocholter-Borkener Volksblatt”. ”Gazeta Wyborcza” za kampanię w obronie Doliny Rospudy została także wyróżniona przez Światowy Związek Prasy (WAN).(LL, SK, 10.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










