Dział: PRASA

Dodano: Październik 10, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Skorupski dyrektorem sprzedaży korporacyjnej Axel Springer Polska

Z początkiem listopada Karol Skorupski, obecnie dyrektor biura reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska, obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży korporacyjnej.

Wraz ze swoim nowym zespołem Skorupski będzie odpowiadał za kompleksową obsługę największych klientów Springera w zakresie rozwiązań marketingowych wykorzystujących pełną ofertę medialną wydawnictwa (prasa codzienna, czasopisma, Internet). Skorupski pracuje w Axel Springer Polska od 2004 roku, stworzył biuro reklamy prasy codziennej pracujące dla ”Faktu” i ”Dziennika”. Jego dotychczasowe stanowisko zajmie Jacek Makowski. Od 2000 roku był on związany z Grupą Onet.pl, w której odpowiadał za zbudowanie działu sprzedaży usług marketingowych obejmującego sprzedaż agencyjną, regionalną, e-commerce i self-service. W latach 1994-2000 Makowski był dyrektorem biura reklamy w JMG Publishing (obecnie Marquard Media Polska), wydawcy m.in. ”Przeglądu Sportowego”. Ten dziennik będzie teraz wydawał Springer.

(MŁ, 10.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.