Skorupski dyrektorem sprzedaży korporacyjnej Axel Springer Polska
10.10.2007, 08:19
Z początkiem listopada Karol Skorupski, obecnie dyrektor biura reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska, obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży korporacyjnej.
Wraz ze swoim nowym zespołem Skorupski będzie odpowiadał za kompleksową obsługę największych klientów Springera w zakresie rozwiązań marketingowych wykorzystujących pełną ofertę medialną wydawnictwa (prasa codzienna, czasopisma, Internet). Skorupski pracuje w Axel Springer Polska od 2004 roku, stworzył biuro reklamy prasy codziennej pracujące dla ”Faktu” i ”Dziennika”. Jego dotychczasowe stanowisko zajmie Jacek Makowski. Od 2000 roku był on związany z Grupą Onet.pl, w której odpowiadał za zbudowanie działu sprzedaży usług marketingowych obejmującego sprzedaż agencyjną, regionalną, e-commerce i self-service. W latach 1994-2000 Makowski był dyrektorem biura reklamy w JMG Publishing (obecnie Marquard Media Polska), wydawcy m.in. ”Przeglądu Sportowego”. Ten dziennik będzie teraz wydawał Springer.(MŁ, 10.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










