”Złap kota” akcją marketingu wirusowego Lawson Software Polska
08.10.2007, 08:34
Lawson Software Polska, specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań informatycznych dla firm, zmieniła strategię komunikacji i korzysta z marketingu wirusowego.
Bohaterami dwuminutowego filmu ”Get the cat” (”Złap kota”) są konsultanci trzech firm, w tym także przedstawiciel Lawson Software. Wszyscy pomagają w zdjęciu kota z drzewa. Kampania, której główny przekaz zamyka się w stwierdzeniu: ”Im prościej, tym lepiej”, realizowana jest na forach i portalach rozrywkowych. Ma pomóc Lawson Software Polska w wyróżnieniu się na tle konkurencji, do której należy SAP i Oracle. Te firmy korzystają głównie z akcji w mediach tradycyjnych i niestandardowych nośników reklamy. Kreację kampanii dla Lawson Software przygotowała niemiecka agencja FiftyEight specjalizująca się w tworzeniu animacji trójwymiarowych.(DOK, 08.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










