Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 08, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Złap kota” akcją marketingu wirusowego Lawson Software Polska

Lawson Software Polska, specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań informatycznych dla firm, zmieniła strategię komunikacji i korzysta z marketingu wirusowego.

Bohaterami dwuminutowego filmu ”Get the cat” (”Złap kota”) są konsultanci trzech firm, w tym także przedstawiciel Lawson Software. Wszyscy pomagają w zdjęciu kota z drzewa. Kampania, której główny przekaz zamyka się w stwierdzeniu: ”Im prościej, tym lepiej”, realizowana jest na forach i portalach rozrywkowych. Ma pomóc Lawson Software Polska w wyróżnieniu się na tle konkurencji, do której należy SAP i Oracle. Te firmy korzystają głównie z akcji w mediach tradycyjnych i niestandardowych nośników reklamy. Kreację kampanii dla Lawson Software przygotowała niemiecka agencja FiftyEight specjalizująca się w tworzeniu animacji trójwymiarowych.

(DOK, 08.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.