Dział: PRASA

Dodano: Październik 05, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Debiutuje dwutygodnik "Party"

W poniedziałek ukaże się pierwszy numer dutygodnika z segmentu people "Party". To własny projekt Edipresse Polska SA, nad którym pracowano blisko dwa lata. Wydawca liczy, że pismo osiągnie średnią sprzedaż na poziomie 180 tys. egz.

Pismo będzie miało 84 strony. – Skoncentrujemy się głównie na życiu polskich celebrieties, bo informacje o nich są najbardziej pożądane przez czytelniczki. Zamieszczane materiały będą sprawdzone, ale nieautoryzowane – mówi Aneta Wikariak, redaktor naczelna dwutygodnika ”Party”. Dyrektorem artystycznym jest Elżbieta Żochowska. W piśmie będą zamieszczane zdjęcia agencyjne, prezentujące popularne osoby w naturalnych sytuacjach. – Fotografie mają charakter reporterski, a nie sesyjny – mówi Wikariak. Pismo skierowane jest do aktywnych kobiet w wieku 19-45 lat, mieszkających w dużych miastach, z wykształceniem średnim i wyższym. – Jesteśmy przekonani, że nowy dwutygodnik jest uzupełnieniem dla ”Vivy!” i również wśród jej czytelniczek znajdzie swoich odbiorców. Chcemy konkurować przede wszystkim z ”Galą”, ale też popularnymi tygodnikami people oraz miesięcznikami ”Joy”, ”Glamour” i ”Cosmopolitan” – mówi Magdalena Modrzewska, dyrektor wydawnicza nowego pisma. ”Party” debiutuje na rynku w dużym formacie i promocyjnej cenie. Nakład wyniesie 460 tys. egz., a oczekiwana średnia sprzedaż to 180 tys. egz. Cena nie została jeszcze ujawniona. Debiut magazynu wspiera kampania wizerunkowa. Jej twarzą jest aktorka Małgorzata Foremniak. Do końca tego roku wydawnictwo wyda 6 mln zł netto na promocję nowego tytułu.

(AW, 05.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.