Henyo Behrendt i Initiative Warszawa pracują dla marki Marwit
Do końca października potrwa wizerunkowo-produktowa kampania soków Marwit (FPH Marwit) pt. ”Marwit – zdrowie każdego dnia”.
Celem akcji jest poinformowanie o nowych etykietach i logotypie oraz zwiększenie świadomości marki. Grupą docelową są przede wszystkim kobiety pomiędzy 20. a 55. rokiem życia, mieszkanki średnich i dużych miast, o dochodach i wykształceniu co najmniej średnich. Reklamy zamówiono w telewizji (TVN, TVN Siedem, TV 4, TVN 24, TVN Style), radiu (RMF FM, RMF Maxxx, sieć Radia Eska). Uzupełnieniem są akcje marketingu bezpośredniego (sampling, materiały POS). Za kreację odpowiada agencja Henyo Behrendt. Zakup mediów powierzono domowi Initiative Warszawa, a działania PR – agencji Super PR.(DOK, 05.10.2007)










