Dział: PRASA

Dodano: Październik 05, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"?Dlaczego" wsparte ogólnopolską kampanią

Miesięcznik studencki "?Dlaczego" (Platforma Mediowa Point Group SA) promuje się w mediach ogólnopolskich.

Głównym hasłem październikowej kampanii jest pytanie z tematu raportu publikowanego w piśmie: ”Ilu przestępców jest na twojej uczelni?”. Co miesiąc w kampanii kierowanej do studentów padnie inne pytanie. W tym miesiącu promocja obejmie Internet, telewizję, radio, prasę, miejsca sprzedaży prasy, nośniki reklamy zewnętrznej, a także sieć kin Multikino w całej Polsce. Równolegle z kampanią na uczelniach zostaną rozdane kalendarze na rok akademicki 2007/2008. Kreacją i zakupem mediów zajęło się wydawnictwo. Działania marketingowe mają na celu poinformowanie czytelników o zmianie szaty graficznej i struktury magazynu. Dotychczasowe rubryki i działy zostały zastąpione trzema głównymi blokami tematycznymi – Reflektor, Kariera i Rozrywka. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika od stycznia do maja br. wyniosła 30 401 egz. (dane ZKDP).

(AW, 05.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.