"?Dlaczego" wsparte ogólnopolską kampanią
05.10.2007, 08:25
Miesięcznik studencki "?Dlaczego" (Platforma Mediowa Point Group SA) promuje się w mediach ogólnopolskich.
Głównym hasłem październikowej kampanii jest pytanie z tematu raportu publikowanego w piśmie: ”Ilu przestępców jest na twojej uczelni?”. Co miesiąc w kampanii kierowanej do studentów padnie inne pytanie. W tym miesiącu promocja obejmie Internet, telewizję, radio, prasę, miejsca sprzedaży prasy, nośniki reklamy zewnętrznej, a także sieć kin Multikino w całej Polsce. Równolegle z kampanią na uczelniach zostaną rozdane kalendarze na rok akademicki 2007/2008. Kreacją i zakupem mediów zajęło się wydawnictwo. Działania marketingowe mają na celu poinformowanie czytelników o zmianie szaty graficznej i struktury magazynu. Dotychczasowe rubryki i działy zostały zastąpione trzema głównymi blokami tematycznymi – Reflektor, Kariera i Rozrywka. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika od stycznia do maja br. wyniosła 30 401 egz. (dane ZKDP).(AW, 05.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










