Projektant mody Dawid Woliński poleca Rexonę Crystal
04.10.2007, 08:26
Pod hasłem ”Zapomnij o białych śladach” rozpoczęła się kampania promocyjno-wizerunkowa marki Rexona Crystal (Unilever Polska SA).
W reklamach Rexonę Crystal poleca Dawid Woliński, projektant mody, który został ambasadorem marki i twarzą kampanii. W ramach kampanii realizowana jest loteria promocyjna, w której do wygrania są trzy kreacje oraz 200 czarnych topów zaprojektowanych przez Dawida Wolińskiego. Akcja promocyjna trwa do 30 listopada 2007. Pozostałe działania w ramach kampanii obejmują billboardy, reklamy prasowe (prasa kobieca – ”Wysokie Obcasy”, ”Gala”, ”Świat Kobiety”, ”Cosmopolitan”, ”Glamour”, ”Joy”, ”Claudia”,” Twój Styl”, ”Avanti”, ”Pani”, ”Elle”, ”Viva!” ), reklamę telewizyjną, materiały POS . Uruchomiono też interaktywną stronę rexona.pl, na której odbywa się m.in. czat z Dawidem Wolińskim oraz prowadzony jest konkurs promocyjny pod hasłem ”Baw się modą”. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki jako najlepszego antyperspirantu w sprayu. Grupę docelową stanowią kobiety w wieku 25-35 lat, prowadzące aktywny tryb życia, podążające za najnowszymi trendami w modzie i przywiązujące dużą wagę do wyglądu. Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing. Media zaplanował i zakupił PHD.(MŁ, 04.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










