Nova Group na 10-lecie Intermarché
04.10.2007, 08:25
Agencja reklamowa Nova Group przygotowała kreację kampanii sieci supermarketów Intermarché z okazji 10-lecia istnienia firmy w Polsce.
Kampania ma charakter teasera i składa się z dwóch etapów. W pierwszym były widoczne billboardy z hasłem ”Co nam strzeliło do głowy?”, a w drugim, który właśnie się rozpoczął, na billboardach pojawiła się odpowiedź ”Strzeliło nam 10 lat!” oraz informacje o urodzinowych promocjach, loterii i innych atrakcjach sieci. Kampania oprócz nośników reklamy zewnętrznej obejmuje spoty w radiu RMF FM, nośniki mobilne, gazetki handlowe i materiały BTL na terenie sklepów. Nova Group zdobyła zlecenie w wyniku wygrania przetargu, w którym startowały cztery agencje. Agencja pracuje dla firmy od prawie czterech lat, wcześniej przygotowywała kreacje dla marek własnych Intermarché.(TW, 04.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










