Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 04, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nova Group na 10-lecie Intermarché

Agencja reklamowa Nova Group przygotowała kreację kampanii sieci supermarketów Intermarché z okazji 10-lecia istnienia firmy w Polsce.

Kampania ma charakter teasera i składa się z dwóch etapów. W pierwszym były widoczne billboardy z hasłem ”Co nam strzeliło do głowy?”, a w drugim, który właśnie się rozpoczął, na billboardach pojawiła się odpowiedź ”Strzeliło nam 10 lat!” oraz informacje o urodzinowych promocjach, loterii i innych atrakcjach sieci. Kampania oprócz nośników reklamy zewnętrznej obejmuje spoty w radiu RMF FM, nośniki mobilne, gazetki handlowe i materiały BTL na terenie sklepów. Nova Group zdobyła zlecenie w wyniku wygrania przetargu, w którym startowały cztery agencje. Agencja pracuje dla firmy od prawie czterech lat, wcześniej przygotowywała kreacje dla marek własnych Intermarché.

(TW, 04.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.