"Smart" – kolejny miesięcznik shoppingowy w portfolio Agory
03.10.2007, 08:28
"Smart – informator o nowościach rynkowych" - to nowy miesięcznik shoppingowy Agory SA. Zadebiutuje 5 października.
Pismo skierowane jest do wykształconych mężczyzn w wieku 20-45 lat, mieszkańców miast powyżej 100 tys. osób, aktywnych konsumentów, czytelników prasy codziennej, tygodników opinii i magazynów dla mężczyzn. W magazynie objętości 148 stron w formacie 172 x 228 mm znajdą się informacje o wchodzących na rynek produktach – nowych telefonach komórkowych, komputerach, aparatach cyfrowych, odtwarzaczach mp3, samochodach, a także kosmetykach, alkoholach i gadżetach. Magazyn ukaże się w nakładzie 120 tys. egz. i cenie 4,90 zł. Redaktorem naczelnym jest Jarosław Matuszewski, dotychczasowy dyrektor promocji czasopism Agory. Debiut pisma wspiera kampania w stacjach telewizyjnych (m.in. TVN Turbo, TVN 24), prasie (”Wprost” i ”Focus”), radiostacjach Agory, a także Internecie (m.in. Wirtualna Polska, Allegro.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Ceneo.pl). Działania promocyjne obejmą też punkty sprzedaży prasy. Czas telewizyjny zaplanował dom mediowy Starlink, spot reklamowy przygotowały Studio Odeon i dział marketingu czasopism Agory. Agora wydaje miesięcznik shoppingowy dla kobiet ”Avanti” oraz lifestylowo-shoppingowy dla mężczyzn pt. ”Logo”.(AW, 03.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










