Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 02, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejna odsłona kampanii Crunchips

Agencja Just jest autorką najnowszego spotu telewizyjnego dla marki Crunchips (The Lorenz Bahlsen Snack-Word).

30-sekundowy film, promujący nowy smak Crunchips X-cut borowiki w śmietanie, to kolejna odsłona tegorocznej kampanii ”Jest Crunchips, jest impreza!”. Emisja zaczęła się wczoraj i potrwa pięć tygodni (m.in. w Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem, TV 4). Media zaplanował i zakupił MediaCom Warszawa. Just na potrzeby kampanii przygotowała serwis internetowy Crunchips.pl. Oferuje m.in. darmowe dzwonki na komórkę z muzyką z filmów reklamowych Crunchipsa, tapety, wygaszacze na komputer.

(MŁ, 02.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.