Kolejna odsłona kampanii Crunchips
02.10.2007, 09:04
Agencja Just jest autorką najnowszego spotu telewizyjnego dla marki Crunchips (The Lorenz Bahlsen Snack-Word).
30-sekundowy film, promujący nowy smak Crunchips X-cut borowiki w śmietanie, to kolejna odsłona tegorocznej kampanii ”Jest Crunchips, jest impreza!”. Emisja zaczęła się wczoraj i potrwa pięć tygodni (m.in. w Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem, TV 4). Media zaplanował i zakupił MediaCom Warszawa. Just na potrzeby kampanii przygotowała serwis internetowy Crunchips.pl. Oferuje m.in. darmowe dzwonki na komórkę z muzyką z filmów reklamowych Crunchipsa, tapety, wygaszacze na komputer.(MŁ, 02.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










