Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 02, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat jedyną telewizją ogólnopolską, która zwiększyła udział w rynku

Z telewizji ogólnopolskich tylko Polsat zwiększył we wrześniu udział w rynku. Najwięcej – zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej – stracił TVN.

Liderem w ogólnej grupie 4+ pozostał TVP 1, mimo spadku udziału w rynku z 22,84 proc. we wrześniu ub.r. do 21,98 proc. we wrześniu br. Na drugim miejscu utrzymała się Dwójka, która również zanotowała spadek: z 19,04 proc. do 18,39 proc. Trzeci był TVN, który stracił najwięcej: jego udział spadł z 18,84 proc. do 16,74 proc. Niewiele mniej miał Polsat i jako jedyny poprawił wynik – z 15,24 proc. do 16,52 proc. I to właśnie Polsat z czwartego miejsca awansował na pozycję lidera w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat). Stało się tak mimo kiepskich wyników dwóch serialowych nowości stacji: ”Ekipy” i ”Tylko miłość”. Polsat osiągnął w tej grupie wzrost z 17,78 proc. do 19,78 proc. udziału w rynku, podczas gdy inne telewizje straciły. Udział Jedynki spadł z 20,23 proc. do 19,05 proc., TVN-u z 20,23 proc. do 17,86 proc., a Dwójki z 18,10 proc. do 16,92 proc. Dane AGB Nielsen Media Research.

(RUT, 02.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.