Bielerzewski digital directorem w Starcom MediaVest Group
02.10.2007, 08:34
Jakub Bielerzewski, dotąd account director w domu mediowym Starcom, awansował na stanowisko digital directora grupy Starcom MediaVest.
Bielerzewski jest odpowiedzialny za poszerzanie kompetencji grupy SMV w obszarze mediów cyfrowych i nowych technologii. Będzie mu też podlegał Next, departament mediów interaktywnych SMV, którego szefem jest Adam Wysocki. Jakub Benke, prezes Starcom MediaVest Group, uzasadnia powierzenie Bielerzewskiemu nowych obowiązków wyzwaniem, jakie przed domami mediowymi stawia rewolucja technologiczna w mediach. Nowy digital director SMV związany jest z branżą reklamową od 10 lat. Karierę rozpoczął w dziale mediów agencji Hager/TBWA. W 2000 roku objął stanowisko media managera w domu mediowym Media Direction OMD (odpowiadał za obsługę budżetów TP SA i Raiffeisen Banku). W połowie 2003 roku dołączył do Starcomu, gdzie powierzono mu kierowanie zespołem Kompanii Piwowarskiej SA, a z czasem również US Pharmacii. Ostatnio jako account director prowadził dwa zespoły pracujące dla Fiata, ITI Neovision, Eurobanku, Tele2 i Allianz. Na stanowisku account directora zastąpi go Rafał Wachnik, dotychczas senior media manager, związany z agencją od sześciu lat, czyli od początku swojej kariery zawodowej. W tym czasie pracował dla takich firm, jak Canon, Tele2, Allianz, EuroBank, ITI Neovision i Oticon. Nowym media managerem w zespole Rafała Wachnika został Rafał Kowalczyk, który przeszedł do Starcomu z domu mediowego Initiative Warszawa.(MŁ, 02.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










