Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 01, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GfK Polonia zbada indywidualne zachowania konsumentów

GfK Panel Indywidualny – pod taką nazwą 10 października firma badawcza GfK Polonia wprowadzi na rynek badanie pozwalające mierzyć preferencje kupujących.

Nowe badanie monitoruje zakupy produktów kupowanych pod wpływem impulsu i luksusowych, m.in. kosmetyków, napojów, przekąsek, piwa. Dostarcza informacji o wydatkach kierowców na paliwo, a także – po raz pierwszy w Polsce – o wydatkach konsumentów na telefonię komórkową (aktywacje, doładowania, abonament). Firma ma dostarczać danych, które pozwolą badać rozwój marek, zasięg marki, profil demograficzny konsumentów po wprowadzeniu marki na rynek. Narzędzie GfK Panel Indywidualny firma wprowadziła dotychczas w Niemczech, Belgii i Holandii. Korzystają tam z niego m.in. Unilever, Procter & Gamble i Henkel.

(DOK, 01.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.