DougFaberFamily autorką jesienno-zimowej kampanii BMW
01.10.2007, 08:32
Dziś pod hasłem ”W tym roku zima jest pewna” rusza jesienno-zimowa kampania BMW Polska promująca części samochodowe BMW, akcesoria i usługi serwisowe tej marki.
Akcję przygotowała agencja DougFaberFamily. BMW chce poprzez kampanię przypomnieć użytkownikom aut tej marki o przygotowaniu samochodów do zimy. Informacje o kampanii pojawią się w ”BMW Trends” – tytule hobbystycznym dla miłośników marki, oraz w materiałach POS w salonach dealerskich. Zaplanowano również mailing ze szczegółową ofertą do właścicieli BMW. Dodatkowo pojawią się reklamy w portalach. Akcja potrwa do 15 lutego 2008 roku. Media zaplanowały i zakupiły dom mediowy Vizeum Polska i agencja interaktywna Engine.(MŁ, 01.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










