Zmiany w ”Elle Decoration”
01.10.2007, 08:28
Miesięcznik ”Elle Decoratiotion” (Hachette Filipacchi Burda Polska) zmienił szatę graficzną.
Pismo podzielono na trzy części: co nowego, styl Elle Deco i dossier. Każdy z działów ma otwarcie w postaci strony tytułowej. – Wykonany przez nas zabieg ma celu uporządkowanie poszczególnych części pisma i poprawę nawigacji. Chcieliśmy, by czytelnik orientował się, gdzie jest i czego może oczekiwać – tłumaczy Agnieszka Jacobson-Cielecka, redaktor naczelna ”Elle Decoration”. W dziale co nowego znaleźć można m.in. nowości, trendy, relacje z targów i wystaw oraz rubryki dotyczące zakupów. Dział styl Elle Deco pokazuje wnętrza i związane z nimi stylizacje. W dossier wprowadzono przegląd rynku (duże rubryki o zakupach) i porady ekspertów. Miesięcznik nie zmienił ceny (9,90 zł). Zmiany zapoczątkowane w numerze wrześniowym będą stopniowo wprowadzane w kolejnych wydaniach. Średnia sprzedaż ogółem ”Elle Decoration” od lutego do czerwca br. wyniosła 10 130 egz. (dane ZKDP).(AW, 01.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










