Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 28, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LG promuje linię chłodziarko-zamrażarek

Firma LG Electronics Polska rozpoczęła kampanię wspierającą wprowadzenie na rynek linii chłodziarko-zamrażarek typu Side-by-Side i No Frost Kombi.

Kampania obejmuje magazyny dla kobiet (”Elle”, ”Pani”, ”Twój Styl”), magazyny wnętrzarskie, prasę branżową i spoty sponsoringowe w głównych stacjach telewizyjnych. Kreację przygotowała centrala koncernu LG, a na polski rynek zaadaptowała ją agencja Pentagon Media Team. Media kupił i zaplanował dom mediowy Starcom.

(TW, 28.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.